Final Fantasy 7 - Cloud's Buster Sword

dimarts, 16 de maig del 2017

Pel·licules Musicals

No se que pensau de ses pelis musicals, aixi que: que pensau de ses pelis musicals?
Fa uns anys jo era reaci a aquests tipus de pelis, però de sobte un bon dia vaig veure es tràiler d'una que feien per sa tele i me va cridar s'atenció, i vaig decidir donar-li una oportunitat. Aquesta peli era (i es, jajaja): "Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street" o en castella: "Sweeney Todd, el barbero diabólico de la calle Fleet". Protagonitzada per: Johnny Deep, Helena Bonham Carter, Alan Rickman, Timothy Spall, i altres grans actors i dirigida per en Tim Burton
Aquesta peli es una adaptació cinematogràfica d'un musical, que esta inspirat en una peça teatral de Christopher Bond (per lo que se: no, no es família d'en James Bond), sa qual esta basada damunt es assassins en serie Bernabé Cabard i Pedro Miquelón.

 Despres, un bon dia, vaig veure una altra peli que també pareixia bastant bona, o al menys graciosa, i aixi va ser, protagonitzada pen Jack Black i una clase, que en lloc de fer clase formen un grup de música. Aquesta es School of Rock. Es entretenguda i divertida.

Alguns anys després una altra peli d'aquest tipus també em va cridar l'atenció, sa darrera versió de "Els Miserables", protagonitzada per Hug Jackman, Russell Crowe, Anna Hataway, Amanda Seyfried, Eddy Redmayne, i un altre pic: amb altres grans actors, i dirigida per Tom Hooper.
Aquesta també es una adaptació cinematogràfica d'un musical, que esta inspirat en una novel·la del 1862 escrita per en Victor Hugo.

Ses cançons d'aquestes pelis solen estar en versió original, normalment amb angles, i si no estan subtitulades te pots perdre casi mitja pel·lícula, per sort estam estudiant angles i pentura algun dia no mos faran falta es subtituls. Lo que me fa pensar en demanar-vos una altra cosa: mirau pelis, series o animes en versió original, versió original subtitulada o doblades al castellà?

6 comentaris:

  1. Només m'agraden algunes pel·lícules musicals, com poden ser school of rock, com has mostrat o rockstar.
    Y la única sèrie que mir en versió original és Narcos hahaha.
    Per cert la de Sweety Todd m'ha parescut molt interessant, crec que la miraré.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A jo tampoc m'agraden totes ses pelis musicals, però miraré sa de "rockstar", ja que no l'he vista.
      Esta bastant be, al menys t'entretendrà una estona. Lo bo es que tu no necessites subtituls, jajajajajaja.

      Elimina
  2. Hola!! A jo com en Miquel només m'agraden certes pel·lícules musicals, que per cert, d'aquestes que has publicades només he vist la de school of rock; encara que m'han vingut al cap la pel·lícula de na Whoopi Goldberg que feia de monja... Jejejeje, ja té uns anyets però a jo m'agraden :))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostia, aquesta també es molt graciosa, se titula: Sister Act, i n'hi ha dues, aixi que doble diversió.

      Elimina
  3. Hola, vaig disfrutar mirant la school of rock le vista una parell de vegades, me fa agradar molt. I ses altres que has posat fan bona pinta, potse que les miri.
    A jo m'agraden ses pelis de musicals alguns no totes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja, nomes "potser"? Ja, a tampoc m'agraden totes.

      Elimina