Final Fantasy 7 - Cloud's Buster Sword

dimarts, 4 d’abril del 2017

Pregunta d'opinió personal

Avui en lloc de fer una entrada habitual, m'agradaria formular-vos una pregunta.
En es seu moment es va xerrar molt de sa compra de Marvel per part de Disney , i tot i que se podria dir que es gracies a aquesta compra que a estat possible la creació del MCU (Univers Cinematogràfic de Marvel), m'interessaria  sabre el que els meus estimats i estimades lectors i lectores pensau d'aquesta adquisició. Aixi que aquí va sa pregunta:
-Que pensau de que Disney compres Marvel?

2 comentaris:

  1. Doncs em pareix bé si només es tracta de finançar les idees de Marvel, és a dir, permetre que Marvel tregui més contingut, però sense estar sotmès a la voluntat de Disney en el sentit creatiu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per lo que he vist, i des des meu punt de vista, a Marvel no li ha afectat massa, excepte en que ses pelis tenen un caire mes infantil i per tots es públics que es còmics, ja que es còmics, per lo que tenc entès, son molt mes sàdics (hi ha mes sang i tot aixo) i per un public mes aviat adult.

      Elimina