Final Fantasy 7 - Cloud's Buster Sword

dilluns, 24 d’abril del 2017

Guardianes de la Galaxia Vol.2 Tráiler

Y aqui teneis el trailer de la segunda peli de Guardianes de la Galaxia. La primera fue muy divertida, a la altura de Los Vengadores, si quereis pasar un buen rato con una peli, ambas son buenas opciones. Espero que esta tambien tenga tan buena banda sonora como en la primera.

Si pudierais tener una gema del infinito (la del espacio, la del alma, la del tiempo, la de poder, la de la mente o la de la realidad) cual escogeriais?

5 comentaris:

  1. S'altre dia vaig veure el trailer a la TV i la primera ja no em va agradar... Crec que se li pot donar una oportunitat però vaig amb les espectatives baixes per aquesta película.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sincerament, crec que aquesta serà mes doiuda, si sa primera ja no te va agradar, no crec que aquesta t'agradi. Espera a que la facin per sa tele, i aixi no perdràs es duros de s'entrada. A mes, hi ha altres pelis que segur que t'agradaran molt mes.

      Elimina
  2. A mi sincerament no son el meu tipus aquestes pel·lícules, però pens que amb aquest temps per a la gent que li agrada es molt bona opció un horabaixa de pel·lícula!! Però m'animaré a mirar-ne una!!
    Saludo Joan!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, però segons a quin cine vas, acabes ben xop antes d'arribar a sa taquilla. Crec que s'únic en es que no te banyes es es de Portopi. Per cert, quin es es teu tipus de pelis?

      Elimina